25 Haziran 2013 Salı

İşler Güçler Replikleri



'' Murat ; Sizi okutan matematikçiyi teeee..ğet geçeyim!

Gömdükleri yerden senaryoyu çıkardıktan sonra ;

- Abi Allah aşkına şunun telifini filan alsaydınız, toprağa gömülerek senaryo mu korunur ya?

+Memlekette telif yasası mı var Sadi ? En güvenli yer burası. Topraktan geldik toprağa gidicez toprağam. ''

'' Gönül isterdi ki, Paris'e, Amsterdam'a gidelim kafamızı dinleyelim ama işte gel gör ki, yapımcımız para ödemediği için ne yapıyoruz? Burada ( Ahmet'in evinde ) kafa dinliyoruz. ''

'' Elin Amerikalı oyuncusu Tibet'e gidiyor iç huzurunu buluyor, biz ne yapıyoruz ? Ahmet'e geliyoruz, niye? Kliması var diye! ''

'' Efendinim ben senin! Efendim diyeceksin bana!!! ''

'' - Kayıtta mısın abi? 
+ Ben hep kayıttayım, kayıttan çıkmasını bilmiyorum ki. ''

'' - Ben sizi çıkartmadım da?
+ Gazi diye dizi yaptım ben ya, 230 bölüm. Hepsinde kurşun vardı kafamda.
- Geçmiş olsun.. ''

'' - Halısı olmayan insan halıcıya mı gönderilir ya!
+ Abi o değilde şu Rambo 2 ' deki çıtır 54 yaşına gelmiş ya.. :) ''

''- Adam beni görmüş beğenmiş n'apayım?
+ Bizim film mi izlemiş lan!?
- Hee, sabah akşam bizi izliyormuş, Ahmet! Ya yok, barda bir kızı ağıma düşürürken görmüş tekniğime hayran kalmış.
- Tekniğine?.. ''

'' + Hiç bir bölümümüz daha yayına girmedi...
- Valla abi, gözünüzü seveyim artık evden atacak beni, bizim elemanlar ya... Tam internete ilan verecek oluyorlar ev arkadaşı aranıyor diye, gidip modem'i kapatıyorum ya..! ''

'' - Rüstem abi sen ne yapıyorsun burada, ne anlarsın pastadan mastadan...
+ Aşk olsun Ahmet'ciğim. Ben üç filmde evin aşçısını oynadım. ''

'' Bizi işten çıkarttılar. Beş kişiydiler. ''

Olum, benim tanınmamam lazım. Tanırlarsa kovarlar beni, Furkan.

'' Aşkın ; Yapımcımız sonradan bize katılacak.
Ahmet ; Kahvaltı yapıyor dimi o ?
Aşkın ; Kahvaltı değil, iftara hazırlık...
Murat ; İftarı kahvaltıyla mı açıyor ya...Hımbıl..!
Aşkın ; Ekonomik oluyormuş, öyle dedi.
Sadi ; Vay arkadaş, biz kimlerle dans ediyoruz ya.. Kavurmalı yumurtalı yiyorlar aşağıda.. ''

'' Olum, Bu adamın bize borcu mu var lan.. Niye kaçıyor bu adam..?
Adam ulaşım aracı olarak koşmayı kullanıyor ya la..! ''

'' Bana balık tutmayı öğretme... Balık al lan!... ''




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...